به طور معمول ما روزانه و یل هر چند روز یک بار کف حیاط خانه خود را می شوییم، حال سوالی که اینجا مطرح می باشد این است که چرا این همه شست و شو موجب تمیز شدن موزاییک های حیاط نمی شود؟ برای برق انداختن موزاییک حیاط چه باید کرد؟ شما می توانید برای پی بردن به جواب این سوال ها تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. کف حیاط شما ممکن است به هر علتی دچار لکه شود. این لکه ها می تواند به خاطر روغن ریزی خودرو، گرد و خاک، بر اثر رفت و آمد و آلودگی کف کفش ها و غیره باشد.

برای پاک کردن این لکه ها باید ابتدا نوع لکه را شناخته، سپس اقدام به برطرف کردن آن نمود. البته دقت داشته باشید که اگر مواد به کار برده شده با موزاییک شما سازگار بود، سپس آن را بر روی تمام کف حیاط استفاده کنید، چرا که مواد شوینده ای که در بازار وجود دارند ممکن است با سنگ حیاط شما سازگار نبوده و موجب آسیب دیدن بیشتر سنگ حیاط شما شود. شما می توانید این عملیات حساس را به افراد مجرب ما در کفسابی حسام که در این کار تخصص لازم را دارند محول فرمایید.

دلیل شوره زدن و کدر شدن موزاییک حیاط دلیل اصلی شوره زدن و کدر شدن موزاییک حیاط واکنش سیمان با رطوبت هوا می باشد که موجب ایجاد لکه های سفیدی در بتن می شود. از بین بردن شوره و برق انداختن موزاییک حیاط یک کار پر دردسر بوده که در ساختمان هایی قدیمی دارای ریسک بیشتری می باشد.

در حال حاضر شوره زدن موزاییک ساختمان ها یک مشکل رایج در منازل محسوب می شود که اولین راه برای از بین بردن این شوره ها استفاده از آب لیمو ترش می باشد. برای این کار ابتدا عصاره لیمو ترش و یا برش‌‌ های لیمو را بر روی موزاییک مالیده و سپس با پارچه آغشته به سرکه، روی موزاییک ها را پاک می کنیم.

روش های برق انداختن موزاییک حیاط

ما در این بخش قصد داریم تا شما را با روش های برق انداختن موزاییک حیاط آشنا سازیم. شیوه های مختلفی برای برق انداختن موزاییک و رفع شوره و لک موزاییک وجود دارد که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره نمود.

۱. برق انداختن موزاییک با جوش شیرین

یکی از ساده ترین راه ها برای براق کردن موزاییک، استفاده از ترکیب یک پیمانه آب ولرم و یک پیمانه جوش شیرین در ظرفی پلاستیکی می باشد. حال با استفاده از یک برس شست و شو آن را بر روی موزاییک ها ساییده و به مدت ۱۵ الی ۲۰ دقیقه صبر کرده و در نهایت با یک دستمال آن را پاک کنید. به وضوح تغییرات زیادی را در موزاییک های منزل خود مشاهده خواهید کرد.

۲. نوشابه

استفاده از نوشابه نیز یکی از تمیزکننده‌ های قوی برای برق انداختن موزاییک ها می باشد. برای این کار شما باید نوشابه را بر روی محل لکه دار ریخته و ۲۴ ساعت صبر کنید. در یک سطل ترکیبی از آب و چند قطره مایع ظرفشویی و یا مقداری پودر لباسشویی را نیز آماده کرده و آن را بر روی محلول نوشابه ریخته و سپس آن را برس کشیده و در نهایت نیز با آب و یا با استفاده از یک دستمال آن را پاک نمایید.

۳. روغن کتان

از دیگر روش های برق انداختن موزاییک حیاط استفاده از چند قطره روغن کتان بر روی یک پارچه نخی یا حوله‌ ای و کشیدن آن بر روی سطوح لکه دار می باشد.

۴. صابون سبز و سودا

شما می توانید با استفاده از ترکیب ۵ قاشق سودا، ۵ قاشق صابون سبز در ۵ لیتر آب داغ سبب برق انداختن موازییک‌ های پارکینگ و حیاط منزل خود شوید. بعد از ریختن ترکیب مورد نظر بر روی سطح مربوطه در حدود یک ساعت به آن اجازه دهید تا کثیفی ها را در خود حل کرده سپس آن را برس کشیده و بشویید.

۵. اسپری دست ساز براق کننده

برای تمیز کردن موزاییک ها می توان از ترکیب ۲ لیوان سرکه سفید با ۱ لیوان آب گرم یا ولرم و مقداری جوش شیرین و اسپری آن بر روی موزاییک ها، آن ها را براق نمود. پس از ۱۰ تا ۱۵ دقیقه هم با یک دستمال این محلول را پاک کرده و سپس آبکشی نمایید. راه های بسیار دیگری از جمله استفاده از ترکیب الکل و مایع ظرفشویی، نمک، روغن نعنا و … برای براق نمودن سطوح لکه دار موزاییک ها وجود دارد که مجموعه ی ما به طور تضمینی این کار را با کیفیتی بالا بدون آسیب به مصالح ساختمانی شما به انجام می رساند‌.

قیمت کفسابی موزاییک حیاط

یکی از روش‌ های بسیار موثر در برق انداختن موزاییک حیاط کفسابی تخصصی آن ها با دستگاه های پیشرفته می باشد. شرکت کفسابی حسام یک لایه نازک از موزاییک ها را تراش داده و به این طریق موجب تمیز و براق شدن موزاییک کف ساختمان شما همانند روز اول نصب آن ها می شود.

این مجموعه معتبر با داشتن تیم کفساب حرفه ای خود و سال ها تجربه کاری موفق در زمینه انواع کفسابی به صورت شبانه روزی آماده خدمات رسانی به همشهریان عزیز ساکن تهران، کرج و حومه می باشد. شما می توانید جهت استعلام قیمت کفسابی موزاییک حیاط و همچنین دریافت مشاوره ای رایگان با کارشناسان ما در این مرکز تماس بگیرید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط