با سلام خدمت شما همراهان عزیز و گرامی بسیار خوشحالیم که می توانیم با یک مقاله تخصصی و البته کاربردی در خدمت شما عزیزان باشیم ، امروز قصدداریم تا با شما در مورد نماشویی ساختمان گفتگو کنیم تا پایان این مقاله با ما همراه باشید .

نماشویی ساختمان دارای مراحل و دستگاههای مختلف میباشد که با توجه به تشخیص متخصص مربوطه در ساختمان های مختلف متفاوت خواهند بود .

نماشویی از چند مرحله اصلی تشکیل شده است که شامل : اطلاعات اولیه ، بررسی دقیق ، تعیین مواد و هزینه شستشو ، انتخاب نوع نماشویی با داربست یا با طناب ، همچنین بر اساس برق موجود در منطقه مسکونی یا اداری و پیشنهاد خود کارفرما نوع دستگاه نیز معین می شود.

نماشویی از اوایل دهه هشتاد شکل صنعتی به خود گرفت، و به عنوان یک کار خدماتی مبتنی بر تخصص شناخته شد. که امروزه تقاضا برای ان روز به روز در حال افزایش است. زیرا زیبایی محیطی از همیشه بیشتر در دنیای مدرن امروز حائز اهمیت است. در این صفحه به طور کامل نماشویی را شرح خواهیم داد، تا با اگاهی بالا اقدام به دریافت خدمت مورد نظر کنید.

شرکت خدماتی حسام با بهترین امکانات ممکن و استفاده از دستگاه های پیشرفته نماشویی و با مصالح عالی و استفاده از مواد نانو در پایان کار برای دوام و تمیزی بیشتر و تحویل کار به بهترین شکل در سراسر تهران و کرج و استان های دیگر خدمت شما می باشد.

سابقه فعالیت تیم کاری ما در متراژها و مکان های مختلف و استفاده از نیروی کار متخصص باعث شده است، تا همواره به تضمین خدمات خود بی اندیشیم.

نماشویی اصطلاحی است که برای شست شوی نمای ساختمان استفاده میشود، امروزه با وجود الاینده های موجود در هوا ،دود و گرد و غبار و همچنین کاهش کیفیت نمای سنگ ساختمان ها و کدر شدن در گذر زمان، لزوم شست شوی دوره ای نمای ساختمان ها در کلان شهرها احساس میشود.

در بسیاری از ساختمان های نوساز نیز مشاهده می شود، بعد از پایان پروژه عمرانی، نما چهره ی زشت و ناپسندی به خود میگیرد. دلیل آن باقی ماندن سیمان در هنگام سنگ کاری است. در این هنگام بهترین کار استفاده از نماشویی می باشد، تا زیبایی و جذابیت را به ساختمان بازگرداند.

یکی از مزایای مهم نماشویی ترمیم سنگ نمای ساختمان است، که ترک خورده و یا در طول سالها از بین رفته است.

یکی از عمده مشکلاتی که در صورت به تعویق انداختن نماشویی دوره ای رخ می دهد؛ ریزش سنگ های نما و از بین رفتن کیفیت ان است. زیرا الودگی هوا ، جرم و وجود الاینده ها باعث می شود، تا سنگ ها شکننده شده و با گذر زمان هزینه ترمیم افزایش یابد.

روش های مختلفی برای شستشوی نما وجود دارد که ما به صورت تیتر وار و خلاصه برای شما عزیزان عنوان میکنیم:

  • شستشو با طناب و داربست

در این روش فضا در اختیار شما قرار داده شده استاندارد بوده و شما می توانید با استفاده از طناب های ایمنی شروع به تمیز کردن نما کنید و یا گاهی این امکان فراهم میشود که شما با استفاده از زدن داربست شروع به تمیزی ساختمان کنید جالب است بدانید که این روش ها از ایمنی بالایی هم برخورد دار هستند و البته راحتی کار برای اپراتور نیز بالا بوده چرا که دسترسی خوبی در اختیار دارد و این اشراف باعث میشود تا راحت تر کار کند.

  • نماشویی با استفاده از بالابر

در این روش به علت این که نمی شود از طناب و یا داربست استفاده کرد از دستگاه بالا بر استفاده می شود

  • شسشت و شوی نما با استفاده از واتر جت

یکی از رایج ترین روش ها استفاده از واتر جت می باشد چرا که در این روش حجم زیادی از آلودگی و کثیفی پاک می شود و معمولا در کیفت پایانی کار تاثیر بسیار زیادی دارد.

  • شستشو با روش واترسندبلاست

در زمانی که جرم ها به شدن کهنه و عمیق هستند ممکن است که حتی فشار بالای واترجت هم نتواند کار را راه بیندازد در این مواقع باید به سراغ روش واترسندبلاست بروید. این روش کمی خشن تر نسبت به کثیفی ها عمل میکند و در استفاده از این روش باید مهارت های زیادی داشته باشید چرا که در این روش از مواد مصرفی خاصی استفاده می شود. در نظر داشته باشید ددر این روش ممکن است در صورت عدم توانایی و تخصص لازم به سطوح و سنگ نما آسیب وارد شود که باید بگوییم مجموعه حسام از بهترین و مجرب ترین افراد برای این کار استفاده می شود که جای نگرانی برای صاحب کار باقی نمی ماند و همچنین تعهد کاری مجموعه بسیار بالا بوده که این امر می تواند اطمینان خاطر را برای مشتری فراهم سازد.

  • و اما روش دیکسلر

در این روش شما باید از واتر جت کمک بگیرید! یعنی این ماده شیمایی – اسیدی قوی را همراه با فشار واتر جت بر برنه و سطح نما بزنید و تاثیر فوق العاده ی آن را تماشا کنید ، در این روش بسیار جدید و پر کاربد سطح نما لایه های زیادی از کثیفی را از دست می دهد گویی که انگار شما یک ساختمان نوساز دارید.

  • و در آخر روش تی و ابر و موادشوینده

این روش بیشتر برای نماهای صاف است و یا برای نما های شیشه ای در این روش شما ابتدا باید مواد را با استفاده از اسفنج به شیشه ها و یا سطح بمالید و اجازه دهید بعد از مدتتی با استفاده از تی های مخصوص شروع به تمیزی نما کنید و در پایان با دستمال های مخصوص تمیزی را به حد بالا برسانید و نما را از هر آلودگی و کثیفی دور کنید.

قیمت نماشویی ساختمان

جهت استعلام قیمت نماشویی ساختمان با ما در ارتباط باشید ما سعی خواهیم کرد بهترین و رقابتی ترین قیمت های بازار همراه با بالاترین کیفیت را برای شما فراهم کنیم با ما همراه باشید.

در هر روشی نسبت به نما قیمت متفاوت بوده اما در نظر داشته باشید که تجربه در این کار بسیار حائز اهمیت است و مجموعه حسام با تجربه ی بالاو با داشتن دستگاه های به روز در امر تمیزی نما در خدمت شما عزیزان حاضر است .

امیدواریم توانسته باشیم اطلاعات مفیدی را در مورد نماشویی ساختمان در اختیار شما عزیزان قرار دهیم در صورت احتیاج شما دوستان خوب به نماشویی می توانید از طریق راه های ارتباطی که در صفحه ی اصلی سایت برای شما عزیزان طراحی شده با ما مشاورین مجموعه تماس حاصل فرمایید .

سپاس که تا پایان با ما همراه بودید.

  1. mortgage broker near me

    12 ژوئن 2022

    Good day! I could have sworn I've been to this website before but after browsing through many of the articles I realized it's new to me. Regardless, I'm definitely pleased I came across it and I'll be book-marking it and checking back often!

  2. houston car buyers

    7 جولای 2022

    What's up Dear, are you really visiting this web page daily, if so after that you will without doubt obtain pleasant knowledge.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط